مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

انواع بلبرینگ

 

کلمه بلبرینگ از دو کلمه انگلیسی تشکیل شده و معنای فرسی آن یاتاقان توپی است . اجسام بزرگ و بیشتر وسایل میکانیکی حرکت خود را مدیون این قطعه اند . بلبرینگ ها به طور کلی از اجزایی مانند : ساچمه ، رینگ خارجی ، قفسه ، و رینگ داخلی و کاسه نمد فلزی تشکیل شده . به طور کلی می شود یاتاقان های توپی را به دو دسته بلبرینگ و رول بلبرینگ تقسیم کرد . هر قطعه با توجه به نیاز و کارایی ساخته می شود و بلبرینگ ها هم از این قضیه مستثنا نیستند . بلبرینگ ها بر اساس کارایی و بار وارد شده بر آنها به سه دسته : شعاعی ، محوری و در لحظه تقسیم بندی شده ، تقسیم می شوند . بر اساس قابلیت ها و استفاده های متفاوت و برحسب بار وارده بلبرینگ ها را می توان به دسته هایی نظیر : بلبرینگ‌های تماس زاویه ای ، بلبرینگ‌های شیار عمیق ، بلبرینگ‌های خود تنظیم ، بلبرینگ‌های کف گرد و بلبرینگ ایگرگ تقسیم بندی کرد . حال به تقسیم های رول بلبرینگ می پردازیم که آنها هم حاوی : رولبرینگ‌های استوانه ای ، رولبرینگ‌های سوزنی ، رولبرینگ‌های مخروطی و رولبرینگ‌های بشکه ای هستند . حالا که انواع بلبرینگ و رول بلبرینگ ها را گفتیم و حیطه نیاز شما مشخص شد بهتر است به مقایصه بین کیفیت یاتاقان های توپی خارجی بپردازیم . کشور های تولید کننده بلبرینگ ها زیاد است ولی بازار بیشتر دست قطعه های چین ، ژاپن و آلمان است . بعد شناخت نیاز به طور کلی برای خرید بلبرینگو خرید رول بلبرینگ باید چند پارامتر را در نظر گرفت که آنها به شرح زیر است : قیمت کالا‌ی صنعتی ، کیفیت کالا‌ی صنعتی ، هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه صنعتی ، عمر قابل پیش بینی کالا‌ی صنعتی و ارزش خرید کالا‌ی صنعتی . شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه در هنگام خرید بلبرینگ و رول بلبرینگ انتخاب بهتری داشته باشم ؟ عادی است که با افزایش کالا کیفیت آن نیز افزایش یابد ولی این تاجایی معقول است و بیشتر از آن حد مسئله ارزش خرید کالا مطرح می شود که هر چقدر قیمت زیادتر میشود ارزش خرید کمتر میشود . باورود بلبرینگ های چینی به بازار درسته قیمت آنها نسبت به دورقیب خود کمتر است و دلیل این قیمت کم بی کیفیتی این اجناس است . وقتی شما برای خرید بلبرینگ یا رول بلبرینگ مراجعه می کنید چه از طریق سایت و چه حضوری بیشر فروشنده به شما می گویند بر اساس خودرویی که دارید خرید کنید مثلا اگر شما خودرو خارجی دارید بهتر است از بلبرینگ یا رول بلبرینگ درجه یک مانند : SKF ، FAG ، TIMKEN استفاده کنید .

 

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد یا که در جایی دیده باشید اجسام بزرگ و سنگینی را که به راحتی هرچه تمام تر به حرکت در آمده اند . اغلب این اجسام سنگین به کمک ابزاری به نام بلبرینگ به حرکت در می آیند . این ابزار در اطراف ما زیاد دیده می شود . موارد تشکیل دهنده بلبرینگ شامل : قفسه ، ساچمه ، رینگ خارجی ، کاسه نمد فلزی و رینگ داخلی می باشد و انواع آن را می توان به دو دسته بلبرینگ و رولبرینگ تقسیم کرد و هر دسته به چند نوع تقسیم می شوند . نبود این قطعه در بیشتر وسایل باعث فرسوده شدن آنها می شود . بار های وارد شده به بلبرینگ هارا به طور معمول به سه نوع : محوری ، شعاعی ، در لحظه تقسیم می کنند . از نوع شعاعی بیشتر در موتور کولرها و .... استفاده می شود . از نوع محوری بیشتر در در صندلی های گردان ، دستگاه های سرگرمی شهربازی ، هارد دیسک ها و... استفاده می شود . از نوع در لحظه در چرخ خودرو ها استفاده می شود . می توان گفت بلبرینگ ها از خانواده یاتاقان ها به شمار می روند که خود انواع دیگری هم چون : ساده، ساچمه‌ای، غلتکی، سیال و مغناطیسی تبدیل می شوند . با پیشرفت تکنولوژی امروزه طیف گسترده ای از بلبرینگ ها شامل : شیار عمیق، تماس زاویه‌ای، خود تنظیم و غیره به وجود آمده اند . مواردی که در خرید بلبرینگ اورجینال باید در نظر داشته باشید . در قدم اول برند تولید کننده این محصول مهم است . قدم دوم انتخاب برندی که به دوام و کارایی طولانی مدت شناخته ‌شود . گام بعدی نوع بلبرینگ مورد نیاز است و گام آخر فروشنده مورد نیاز این ابزار است چرا که کالاهای جعلی زیادی در بازار موجود است که اغلب فروشنده ها به جای اصل به خریداران قالب می کنند . تمام فاکتور هایی که برای خرید گفته شد در قیمت این محصول نیز اثر دارد . شما با یک قیمت گرفتن ساده متوجه خواهید شد که هر فروشگاه یک قیمت مجزا به شما خواهد داد و بهتر است که از فروشگاهی استفاده کنید که علاوه بر معتبر بودن قیمت آن هم مناسب باشد. رول بلبرینگ ها در مقابل فشاربارها از نوع محوری یا شعاعی مقاومت بسیاری از خود نشان داده است و به انواع مختلفی از جمله : رول برینگ استوانه ای، مخروطی و غیره تقسیم می شود. مهمترین ویژگی رول بلبرینگ ها را می توان داشتن حالت غلتش بیشتری نسبت به بلبرینگ دانست . ویژگی دوم روان کار بودن این قطعات است که هر دستگاهی به آن نیاز دارد. قطعه رول برینگ در انواع و جنس های مختلف تولید می شود که استفاده از آن بستگی به نوع و ویژگی مخصوص این ابزار دارد. همین امر کارا برای خرید رول بلبرینگ اورجینال کمی آسان کرده است . همانگونه که اشاره کردیم آخرین گام خرید فروشگاه است و معتبر بودن آن در خرید مهم بوده است که دلیل این تاکید به خاطر وجود جنس فیک در بازار است. مشاوره در حین خرید یک مزیت به حساب می آید که ما در فروشگاه بلبرینگ تلاش برای راحتی شما خریداران نحوه خرید اینترنتی و مشاوره قبل از خرید را ، راه اندازی کرده ایم تا شما بتوانید بدونه نیاز به حضور در فروشگاه و حتی از طریق تلفن بتوانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید . وکلام آخر اگر قصد خرید بلبرینگ را دارید و نیازمند مشاوره بیشتر هستید، کارشناسان مجرب ما آماده پاسخگویی به شما هستند. همچنین از دیگر مزیت‌های خرید ازبلبرینگ تلاش، اطمینان از اصالت کالا و قیمت رقابتی است.

 

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بال اسکرو چیست و چه کاربردی دارد؟ این ابزار یک وسیله مکانیکی است که برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی تبدیل می کند و در صنعت بیشترین کار برد را دارا است . این وسیله با داشتن اصطحکاک پایین توانسته جایگزین لیداسکرو شود و هم چنین بال اسکرو برای مواردی که دقت حائز اهمیت است بسیار مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد . شکل ظاهری این ابزار مانند یک مجموعه پیچ مهره ایست . ناگفته نماند که این ابزار علاو بر مقاوم بودن در برابر بارها می تواند با کمترین اصطحکاک داخلی کار کند و بال اسکرو ها با استفاده از پیش بار باعث حذف لقی بین ورودی ها و خروجی ها می شوند . مهم ترین قسمت این ابزار مهره آن بوده که به دودسته بال اسكرو با مهره هاي يك پارچه و بال اسكرو با مهره هاي دو تكه تقسيم می شوند و این دستگاه نیز از نظر مهار هم به گروه بال اسكرو هاي يك سر مهار يا دو سر مهار تقسيم بندي مي شود . کار برد این ابزار در موشک ها ، هواپیما ها ، کنترل حرکت سطوح ، ماشین آلات و غیره استفاده می شود . جنس پيچ بال اسكرو از فلزات مقاوم تهيه مي شود تا در برابر سایش مقاوم باشد و برای شناخت مشخصات فني این ابزار بايد به مدل آن توجه شود . از جمله مشخصات مدل ها مي توان به قطر بال اسكرو ،سختي ،مقدار بار پايه ديناميكي و استاتيكي ،تعداد دوران ،دقت و سرعت حركت خطي اشاره كرد . برای خرید بال اسکرو باید به چند نکته دقت کرد . اولین نکته این است که این قطعه بر خلاف باقی قطعه ها انواع گوناگون دارد که کاربرد هریک از آنها متفاوت است . همان طور که می دانید این قطعه از نظر اعمال فشار بار ، مهره و جنس پیچ به انواع گوناگون تقسیم می شود. پس شناخت نیاز و نوع آن بسیار مهم بوده و باید به آن دقت کرد .

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 144 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 23:50

قطعات کامیون

 

اگر شما نیز یک راننده کامیون هستید، بهترین گزینه برای تعویض قطعات وسیله نقلیه شما این است که قطعات کامیون اورجینال خریداری کنید چرا که شما احتیاج به قطعاتی دارید که بتواند سال های زیادی را برای شما کار کند و دچار خرابی نشود. همانطور که می دانید کیفیت قطعات برای رانندگان کامیون بسیار حائز اهمیت است چرا که در صورت خرابی هر کدام از این قطعات، ممکن است آسیب های جدی در میان راه برای شما رانندگان محترم به وجود بیاورد. آیا تا کنون به این مسئله فکر کرده اید که خرید یک قطعه اورجینال تا چه اندازه می تواند برای شما ضروری است؟ خرید قطعات اورجینال یکی از ضروریات برای ایمنی شما محسوب می شود چرا که با توجه به کیفیت آن ها شما می توانید از کارکرد درست و به موقع آن ها اطمینان حاصل کنید.

در واقع ایمنی یکی از مهم ترین دلایلی است که افراد ترجیح می دهند تا از قطعاتی با کیفیت بالا استفاده کنند. امروزه با حضور قطعات تقلبی در بازار انتخاب قطعات اورجینال بسیار کار دشواری است. یکی از راه حل هایی که اصولا افراد با تجربه از آن بهره مند می شوند این است که آن ها سعی می کنند تا از مراکز عرضه ی قطعات معتبر خریداری کنند تا بتوانند انتخاب درستی را داشته باشند. یکی دیگر از دلایلی که شما را وادار می کند تا قطعات اورجینال را برای کامیون خود خریداری کنید این است که شما با خرید این قطعات با کیفیت از هزینه های مادام جلوگیری می کنید.

 لوازم برقی 

آیا تا کنون در میان جاده به این مشکل بر خورده اید که ناگهان لوزام برقی کامیون شما دچار مشکل شود؟ بله این مسئله یکی از رایج ترین مشکلاتی است که رانندگان کامیون با آن سر و کار دارند. همانطور که می دانید خرابی لوزام برقی کامیون یکی از مهم ترین مسائلی است که ممکن است شما را متحمل ضررهای زیادی کند. در واقع خرید لوازم برقی کامیون یکی از مهم ترین بخش های خرید قطعات برای کامیون است. که اصولا رانندگان به آن دقت کافی را ندارند اما اگر بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند می توانند یکی از مهم مسائل و مشکلات کامیون خود را رفع نمایند. یکی از مثال هایی که می توانیم برای لوازم برقی کامیون مثال بزنیم خرابی چراغ های کامیون در میان راه است که می تواند امنیت شما را به شدت به خطر بیندازد. همه ی این ها در شرایطی است که شما می توانید با یک انتخاب درست از این خطرات جلوگیری کنید. سعی کنید از بهترین مکان ها و معتبرترین آن ها خریدهای خود را انجام دهید برای این کار بهتر است به مکانی اعتماد کنید که بتواند مشاوره ی درستی در این زمینه به شما بدهد و محصولاتش دارای گارانتی های معتبر باشد. گارانتی نیز یکی از همان ویژگی هایی است که شما می توانید با استفاده از آن خریدی ایمن تر و با اطمینان بیشتری داشته باشید. به همین دلیل بهتر است محصولات با گارانتی های طولانی مدت خریداری کنید و با اطمینان از آن ها استفاده کنید.

 موتور و گیربکس

امروزه یکی از مهم ترین مسائلی که رانندگان کامیون با آن سر و کار دارند این است که بتوانند در صورت نیاز بهترین موتو و گیربکس را برای کامیون خود خریداری کنند همانطور که می دانید خرید لوازم موتور و گیربکس یکی از اصلی ترین خریدهایی است که یک راننده کامیون باید به آن توجه کند چرا که این دو یکی از مهم ترین قطعات در کامیون می باشند. حتما برای شما هم پیش آمده است که در میان راه با یکی از این دو قطعه دچار مشکل شده باشید در آن لحظه است که لزوم خرید لوازم موتور و گیربکس اورجینال و با کیفیت را درک می کنید. خرابی هر کدام از این دو می تواند تاثیرات غیر قابل پیش بینی داشته باشد و بر روی سایر قطعات نیز تاثیر بگذارد به همین دلیل هم ما به شما پیشنهاد می دهیم تا یکی از با کیفیت ترین قطعات را خریداری کنید.

 ما می توانیم به شما پیشنهاد دهیم که خرید این محصولات با کیفیت را از یک فروشگاه معتبر و دارای سابقه انجام دهید چرا که بسیاری از قطعات موجود در بازار امروزی غیر اصل می باشند و همچنین می توانید محصولی را انتخاب کنید که از گارانتی آن مطمئن باشید. در سراسر جهان امروزه گارانتی یکی از مهم ترین و معتبر ترین اطمینان هایی است که افراد از یک کالا انتظار دارند. شما نیز در هنگام خرید لوازم موتور و گیربکس بهتر است به این نکات توجه کافی را داشته باشید تا متحمل ضررهای گوناگون و همچنین ضررهای ایمنی نشوید.

 پمپ و انژکتور 

همانطور که می دانید لوازم پمپ و انژکتور یکی از مهم ترین خریدهایی است که رانندگان کامیون باید به آن توجه لازم را داشته باشند در واقع پمپ و انژکتور وظیفه سوخت رسانی را انجام می دهد به همین دلیل هم است که ما به شما پیشنهاد می کنیم تا بهترین را برای خود خریداری کنید. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در میان راه با خرابی این قطعه دچار مشکل شده باشید. در آن زمان است که نیاز اساسی کامیون خود را به یک پمپ و انژکتور درک کرده اید به همین دلیل هم است که ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر دچار مشکل در قطعات پمپ و انژکتور شدید، بهتر است سریعا برای خرید آن اقدام کنید. همانطور که می دانید شما با خرید قطعات با کیفیت می توانید تا مدت ها از هزینه های خود صرف نظر کنید. آیا برای شما هم پیش آمده است در خرید این قطعات دچار مشکل شوید و نتوانید بهترین را انتخاب کیند؟

پیشنهاد ما به شما این است که فروشگاهی معتبر را برای خود انتخاب کنید. امروزه به دلیل وجود نمونه های تقلبی آن ها در بازار انتخاب برای رانندگان کامیون ها به شدت دشوار شده است اما شما با توجه به اعتبار فروشگاهی که مد نظر دارید می توانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید. یک فروشگاه معتبر باید به شما مشاوره ای تخصصی بدهد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید همچنین داشتن گارانتی بر روی قطعات ارائه شده به شما می تواند به شما اطمینان بدهد که در حال خرید محصولی مطمئن هستید.

تهیه و توزیع لوازم یدکی کامیون نسل قدیم ، تهیه و توزیع لوازم یدکی کامیون نسل جدید، در هر فروشگاهی یافت نمی شود. این امکانی است که تنها تعدادی از فروشگاه ها توانسته اند آن را در اختیار شما قرار دهند. امروزه یکی از مهم ترین خریدهایی که رانندگان کامیون باید انجام دهند، خرید قطعات می باشد. اما این قطعات برای هر مدل از کامیون ها می تواند متفاوت باشد. اما باید بدانید که انتخاب بهترین آن ها نیز به شدت کار مشکلی است. ممکن است شما مدل مورد نظر خود را در میان برخی از فروشگاه ها پیدا کنید اما تمام آن ها نمی توانند کیفیت مناسبی را به شما ارائه دهند به همین دلیل هم است که ما به شما پیشنهاد می کنیم تا همیشه بهترین فروشگاه ها را در نظر داشته باشید تا زمانی که دچار مشکل شدید بتواند به آن ها مراجعه کرده و قطعات خود را خریداری کنید. آیا تا کنون به این مسئله فکر کرده اید که بهترین گزینه در خرید قطعات کامیون باید دارای چه ویژگی هایی باشد و چه معیارهایی دارد؟

یکی از معیارهایی که می توانید در انتخاب فروشگاه داشته باشید این است که آن ها باید تمامی محصولات مورد نظر شما را ارائه دهند و پس از آن، باید بدانید که همه ی محصولات نمی توانند از کیفیت خوبی برخوردار باشند به همین دلیل هم است که ما به شما پیشنهاد می کنیم تا محصولات را از فروشگاهی خریداری کنید که بر روی هر محصول خود گارانتی داشته باشد. این گارانتی می تواند اطمینان بیشتری را بین دو طرف برقرار کند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 145 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 23:49

 

جنرال الکتریک

بهتر است بدانید که یخچال های جنرال الکتریک یخچال های آمریکایی بوده و تعمیرات آن کار هرکسی نیست و یا قطعه های آن را کمتر کسی پیدا می شود که داشته باشد . شاید شما هم بر این باورین که با این تفاسیر پیدا کردن یک تعمیر کار یا یک نمایندگی معتبر کاری دشوار به حساب می آید . بهتر است بگویم نه شما با یک سرچ ساده و یا مراجعه به یکی از شعب نمایندگی جنرال الکتریک می توانید مشکل خود را شرح داده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . ما در مستر ساید با تلاش فراوان و بکار گیری کادر مجرب توانسته ایم جزء اولین شرکت هایی باشیم که توانسته نمایندگی جنرال الکتریک در اصفهان را از آن خود کند . متخصصین ما کلیه تعمیرات از جمله : تعویض برد یخچال ، تعویض فن اپراتور و کندانسور و دیگر عیب ها را در اسرع وقت انجام می دهند . مزیت های استفاده از مستر ساید شامل : استفاده از قطعات اصلی ، گارانتی تعمیر انجام شده و غیره می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با ما مشکل را به کارشناسان گزارش داده و آنها در صورت نیاز با نزدیک ترین تعمیر کار تماس گرفته و آدرس و مشکل شما را شرح می دهند. طبیعی است که یخچال ها بعد از چند سال خراب شده ویا نیاز به قطعه ای پیدا کند و شما برای حل این مشکل می توانید کارهایی ازجمله : رفتن پیش یک تعمیر کار و شرح وقایع ، رفتن به نزدیک ترین نمایندگی و بازهم شرح وقایع ، سرچ واژه نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان  در مرور گر گوگل ما به شما گزینه دوم ویا سوم  را پیش نهاد می کنیم .وقت آن رسیده تا با قطعات یخچال های جنرال آشنا شویم تا در صورت نیاز اطلاعاتی در آن زمینه داشته باشیم . لازم به ذکر است بگویم این اطلاعات بیشتر در زمینه خرید می تواند به کارما بیاید . قطعات یخچال های جنرال الکتریک شامل : فن یخچال : که این فن پاناسونیک بوده و ساخت کشور تایلند است . برد یخچال : وظیفه ی آن کنترل دما و کارکرد موتور و فن ها است . برد اینورتر : برخی مدل ها کمپرسور یخچال اینورتر می باشد و کنترل دور آن به کمک این برد انجام میشود فن اواپراتور : آن دسته از مدل ها که داخل یخچال هم اواپراتور مجزا وجود دارد این فن در آنجا قرار دارد . فیلتر آب : که از دومدل تشکیل شده و پیشنهاد می شود که هر یک سال یک بار تعویض گردد . اگر شما خواستار طول عمر یخچال های خود باشید توصیه ما به شما سرویس دوره ای آن ها است و شامل : چک نمودن کار کردن فن خنک کننده کندانسور ، تمیز نمودن کویل کندانسور و تعویض فیلتر آب می باشد .  حال می خواهیم به عیب های پیش آمده برای یخچال های جنرال بپردازیم . اگر شما دید که صفحه نمایش یخچال ها خاموش شده دلیل عمده آن اشکال در برد است . سرمای کافی نداشتن یخچال فریزر دلیل آن خرابی فن داخل یخچال ویا اشکال در سیستم گاز و دیفر باشد . مشکل بعدی سرمای یخچال زیاد است و مواد در آن یخ می زند دلیل این مشکل می تواند خرابی دمپر باشد . اگر دیدید که کف یخچال آب جمع می شود مشکل آن مسدود بودن لوله درین است . درصورت مشاهده صداری ناهنجار از پشت یخچال بدانید که مشکل از خرابی فن کندانسور یخچال شما می باشد . درصورت کم شدن فشار آب یخچال مشکل از گرفتگی فیلتر آب یا مسیر عبور آب است .

 

 

 

 یخچال پروفایل 

یخچال و فریزر جنرال الکتریک پروفایل، با جنس استیل ضد زنگ بیرونی و گوشه ها و درهای گرد طراحی شده است و دستگاه شامل : یک صفحه نمایش دیجیتالی الکترونیکی ، تنظیمات خنک کنندگی و سیستم مدیریت دما است . این دستگاه ها به طور معمول باید خوب کار می کند . باید در نظر داشت که این یخچال ها بعد از هر گونه تعمیرنیاز به تنظیم مجدد دارد گاهی موقع ها بعد از قطع و وصل شدن برق هم شما باید یخچال را تنظیم کنید . یخچال های جنرال الکتریک پروفایل از زمان عرضه مدل های مختلفی را به بازار راهی کرده است که در هرکدام از آنها عملکرد برفک زدایی ، قدرت موتور و هم چنین قطعات بکار رفته متفاوت است .  حال می خواهیم به چند سوال که امکان داره برای شما هم پیش آمده باشد بپردازیم . سوال اول این است که چرا یخچال فریزر پروفایل خنک نمی کند ؟ مهمترین دلایلی که این یخچال ها به طور صحیح خنک نمی کند به خاطر قطعات مربوط به برفک زدایی است که از عیبی برخوردار شده است و قطعات که دچار مشکل می شوند شامل : سنسور یا ترمودیسک، المنت، ترموفیوز سیم های رابط بین المان های المنت و برد فرمان و خود برد فرمان است . سوال دوم چرا از صفحه نمایش دستگاه آب به صورت قطره ای خارج می شود ؟ مشاهده چند قطره آب از استفاده از آب ریز طبیعی است و این امر به خاطر فشار به خط آب تغییر دما ایجاد می شود . سوال سوم علت جمع شدن آب زیر سبزیجات و میوه های داخل یخچال چیست ؟ این عمل  بیشتر به دلیل گرفتگی است و نیاز به تعمیر دارد . بهتر است اگر به هر دلیلی یخچال شما خوب کار نکرد و یا دچار مشکل شد با نمایندگی یخچال پروفایل در اصفهان تماس بگیرید .

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 158 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 23:48

کاربرد ساکشن های مرکزی

پمپ خلاء برای انتخاب و قرار دادن سریع و قابل اعتماد بسیار کارآمد است و به شما امکان می دهد. برخی از اشیا را که یک گیرنده معمولی نمی تواند برداشت کند، انتخاب کنید. مثال: درب یک جعبه صاف را بزرگ را با سطح صاف انتخاب برداری، قوطی های نوشابه را از قسمت بالا حرکت دهید، اشیا قرار دهید.

بیشتر پمپ های خلا تا اندازه زیادی سر و صدا می کنند، شما فقط نمی توانید کنار ربات بایستید و کار کنید، این بسیار آزار دهنده است. پمپی که ما توسعه داده ایم متفاوت است: آن ها با بی سر و صدا، با همان کارایی پمپ خلاء با همان قیمت کار می کند. 

یکی از اولین پمپ های موجود پمپ مکش بود. پمپ های مکش دو عمل در شهر پمپی پیدا شد. مهندس عرب الجزایری بعدا پمپ های مکش دو عمل را به عنوان بخشی از دستگاه های بالابر آب در قرن سیزدهم توصیف کرد وی همچنین گفت که برای تخلیه آتش در یونان از پمپ مکش استفاده شده است.

در قرن هفدهم، طراحی پمپ آب تا حدی تولید شده بود که فضای خالی قابل اندازه گیری تولید می کند، اما این موضوع بلافاصله درک نمی شود. آنچه شناخته شده بود این که پمپ های مکش نمی توانند بیش از ارتفاع مشخصی آب بکشند. 

همانطور که می دانید پمپ های وکیوم و شاخه ی ساکشن مرکزی می تواند در بسیاری از حرفه ها مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل هم است که افراد ترجیح می دهند تا از مراکز معتبری برای خرید ساکشن مرکزی استفاده کنند تا بهترین کیفیت را دریافت کنند. 

ساکشن مرکزی دارای انواع مختلفی هستند که افراد و موسسات با توجه به کارکرد هر کدام از آن ها می توانند بهترین را برای خود انتخاب کنند و همچنین بهتر است برای خرید ساکشن مرکزی از افراد حرفه ای در این زمینه مشورت بگیرید.


 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 17:09

تعمیرانواع پمپ وکیوم

در پمپ وکیوم معماری داخلی روتور، تیغه های متحرک و آستین محفظه هایی ایجاد می کند که بسته به موقعیت اندازه آن ها تغییر می کند. فشار داخل محفظه هنگامی افزایش می یابد که حجم محفظه کاهش یابد زیرا مقدار گاز داخل آن متفاوت نیست. به همین ترتیب، با گسترش فضای تولیدی خلاء فشار منفی، محفظه کاهش می یابد.

این پمپ های خلاء بدون روغن است اما آن ها از روغن برای رسیدن به آب بندی بیشتر VAC سیستم عامل همانند پمپ های خلا می تواند به vac در محفظه ها و در نتیجه، اختلاف فشار بالاتر استفاده می کنند. این نوع تجهیزات برسد.

آن ها از توربینی با پره های شیب دار درون یک کانال بسته که گاز از آن جریان دارد تشکیل شده اند. نیروی گریز از مرکز ایجاد شده در چرخش باعث اختلاف فشار بین ناحیه دیستال و داخلی کانال می شود.

با استفاده از توربینی با پره های شیب دار درون یک کانال بسته که گاز از آن جریان دارد تشکیل شده اند. نیروی گریز از مرکز ایجاد شده در چرخش باعث اختلاف فشار بین ناحیه دیستال و داخلی کانال می شود. به همین دلیل هم است که تعمیر پمپ وکیوم کاری تخصصی به حساب می آید و شما باید نهایت دقت خود را داشته باشید.

یکی از انواع این پمپ های وکیوم پمپ پیچ از دو پیچ چرخان، یکی چپ دست و دیگری راست دست است که می توان بدون لمس کردن استفاده می کند. چرخش باعث انتقال گاز از یک سر به سر دیگر می شود. پیچ ها طوری طراحی شده اند که با عبور گاز، فضای بین آن ها کاهش می یابد و فشرده میشود و باعث کاهش فشار در انتهای ورودی می شود. این پمپ دارای ظرفیت توان بالا، قابلیت حمل مایع مناسب و گرد و غبار و محیط های سخت است. فشار نهایی معمولی تقریبا 1010 1 تور می تواند بدست آید. برای خرید پمپ های وکیوم و تعمیر آن ها بهتر است با افراد متخصص مشورت کنید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 17:08

پمپ  های وکیوم آزمایشگاهی

 

پمپ ویکوم آزمایشگاهی تفاوت چندانی با سایر نمونه های خود ندارد. وظیفه استخراج مولکول های گاز را از حجم آب بندی شده استخراج می کنند.

پمپ وکیوم آزمایشگاهی می تواند در مصارف زیادی استفاده شود به همین دلیل هم است که افراد زیادی می توانند از آن ها استفاده کنند.

  • درجه حرارت پایین پخت و پز و یا کنسانتره برای پخت انواع ژله و دسر و شیرینی
  • حرارت گرمانرم
  • کالیبراسیون اکسترود گرمانرم لوله
  • ماشین آلات برای صنایع گوشت
  • از بین بردن آب چوب
  • خنک سازی سریع 
  • صنعت نساجی
  • بو زدایی( از بین بردن گازهای نامطلوب در مواد شیمیایی، تولید مواد غذایی و ….)
  • تقطیر با درجه حرارت پایین
  • از بین بردن احشا
  • تجهیزات عقیم سازی بیمارستانی
  • مکش دندان
  • دستگاه های برچسب زنی
  • ساختارهای مختلف در سیمان الیاف
  • آغازگر پمپ گریز از مرکز
  • کاهش فشار ناپا در خاک

اصولا پمپ خلا تجهیزات مکانیکی به عصاره طراحی شده است گازها و یا مایعات از ظروف و یا سیستم های داخل، با انتقال گازهای مایعات آن ها باشد. یان جریان اختلاف فشاری را ایجاد می کند که در رابطه با فشار اتمسفر یا با اشاره به یک نقطه کار خاص اندازه گیری شده است. این به ما امکان می دهد فشار هایی را که کمتر از جو هستند در برنامه هایی که به آن نیاز دارند. 

بدون روفن است، اما آن ها از روغن برای رسیدن به آب بندی بیشتر سیستم عامل همانند پمپ های خلا می تواند در محفظه ها و در نتیجه، اختلاف فشار بالاتر  استفاده کنند. 

آن ها از توربینی با پره های شیبدار درون یک کانال بسته که گاز از آن جریان دارد تشکیل شده اند. نیروی گریز از مرکز ایجاد شده در چرخش باعث اختلاف فشار بین ناحیه دیستال و داخلی کانال می شود.

با استفاده از این سیستم، سرعت جریان کاری بالاتری نسبت به پمپ های پره ای اما با سطح کمتری از خلا یا فشار حاصل و خلاء سطح پایین به 550 میلی بار سطح نسبی می شود. از رسیدن به جریان نرخ تا 1050 میلی بار نسبی می رسد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 17:07

تنوع پمپ های وکیوم

بر اساس دامنه فشار عملکردی آن ها طبقه بندی می شوند و به همین ترتیب در پمپ های اولیه، پمپ های تقویت کننده یا ثانویه طبقه بندی می شود.  در هر محدوده فشار، انواع مختلفی از پمپ وجود دارد که  هرکدام از آن ها از فناوری متفاوتی استفاده می کنند و هر یک دارای مزایای منحصر به فردی از نظر ظرفیت فشار، میزان جریان، هزینه و نیازهای نگهداری هستند.

اصل اساسی همه ی آن ها به غیر از طراحی آن ها همگی یکسان است. در حالی که فشار در محفظه کاهش می یابد، حذف مولکول های اضافی به طور تصاعدی سخت تر می شود. در نتیجه، یک سیستم خلا به منظور دستیابی به torr فشار متغیر است. در کاربردهای تحقیقاتی و علمی، این مقدار به torr که معمولا از 1 تا 6-10 به این مهم، از چندین سبک مختلف پمپ در یک سیستم معمولی استفاده می شود که هرکدام بخشی از دامنه فشار را پوشش می دهند و در برخی مواقع به صورت سری کار می کنند.

پمپ خلاء در گروه های گسترده تحت فشار زیر قرار می گیرند 

  • خشن
  • متوسط
  • زیاد
  • فوق العاده زیاد
  • شدید شدید

پمپ خلا یا همان انتقال جنبشی بر اساس اصل انتقال حرکت می کنند و گاز را به سمت خروجی پمپ هدایت می کنند تا احتمال حرکت مولکول به سمت خروجی با استفاده از پره های پر سرعت یا بخار وارد شده را فراهم کند. پمپ های جنبشی به طور معمول حجم درزگیری ندارند اما می توانند در فشار های پایی به نسبت فشرده سازی بالایی دست پیدا کنند.

پمپ های انتقال جابجایی مثبت با به دام انداختن مکانیکی حجم گاز و انتقال آن از طریق پمپ کار می کنند. آن ها اغلب در چند مرحله بر روی یک شافت محرک مشترک طراحی می شود. معمول است که دو پمپ انتقال به صورت سری استفاده می شود و در آخر، گاز فشرده شده به اتمسفر دفع می شود. معمول است که دو پمپ انتقال به صورت سری استفاده می شود تا خلاء بالاتری را فراهم کند. به عنوان مثال، یک پمپ توربو مولکولی را می توان به صورت سری با پمپ اسکرول یا همان جابجایی مثبت به عنوان یک سیستم بسته بندی شده خریداری کرد.

فناوری های مختلف پمپ، بسته به اینکه گاز در طی فرآیند پمپاژ در معرض روغن یا آب باشد، پمپ های نوع مرطوب یا خشک در نظر گرفته می شوند. در طرح های پمپ  مرطوب از روغن یا آب برای روانکاری و یا آب بندی استفاده می شود و این مایع می تواند گاز جارو شده را آلوده کند. پمپ های خشک فاقد مایعات در حجم جارو شده هستند و به مجرای تمیز بین قسمت های خشک در مقایسه با پمپ های مرطوب خطر آلودگی سیستم و دفع روغن را با تغییر ساده پمپ از حالت مرطوب به حالت خشک به راحتی از مرطوب به خشک تبدیل نمی شوند و یا کاهش می یابند. سیستم های خلا که بیشترین استفاده راه دارند، بر اساس عملکرد است.

در پمپ ویکوم پره دوار، گاز وارد درگاه ورودی می شود و توسط یک روتور سوار بر مدار خارج می شود که گاز را فشرده و به دریچه اگزوز منتقل می کند. این شیر دارای فنر است و در صورت عبور از فشاری جوی،گاز را تخلیه می کند. از روغن برای آب بندی و خنک سازی پره ها استفاده می شود. فشار قابل دستیابی با پمپ چرخشی با توجه به تعداد مراحل استفاده شده و تحمل بین آن ها تعیین می شود. یک طرح دو مرحله ای می تواند فشار را فراهم کند. از آن است که سرعت پمپاژ آن بیشتر است.

پمپ حلقه مایع چرخاندن یک پروانه پرتوی واقع در مرکز پمپ، گاز را فشرده می کند. مایعات به پمپ وارد می شود و با شتاب گریز از مرکز، یک حلقه استوانه ای متحرک در برابر داخل محفظه ایجاد می کند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 17:06

نمایندگی فروش و تعمیر یخچال کلور

کلور نام شرکتی ایرانی است که در سال 92 شروع به کار کرده است و با اینکه شرکتی است تازه کار توانسته در سال 94 تولید یخچال های خود را به انبوه برساند چیز جالب تری که وجود دارد این است که این شرکت با این که فقط مدتی از به وجود آمده اما با کمک کارکنان و متخصص های خوبش توانسته به جای بسیار خوبی در عرصه یخچال سازی برسد و محصولاتی را ارائه کرده که به میزان خوبی دارای تجهیزات بوده است و بعد از این هم در حال پیشرفت است طوری که در چند سال آینده تبدیل به یکی از بهترین کارخانه های کشورمان می شود و در آن موقع بهترین محصولات را ارائه می دهد خاصیت های خوب این یخچال ها این است مثلا جنس بدنه این یخچال ها از ورقی رنگی درست شده و ضد زنگ است و برای همین این یخچال در آب و هوا های مختلف تحمل زیادی دارد و آسیبی به آن نمی رسد با این که این یخچال ها با کیفیت هستند اما ممکن است که مشکلاتی برایش به وجود بیاید پس باید آن را به جایی خوب برای تعمیر ببرید ما برای تعمیر یخچال کلور در اصفهان به شما خدمات فنی لطفی را پیش نهاد می دهیم چون در آن جا دارای کارکنان با تجربه و بسیار عالی است غیر از آن کارکنان توانایی بسیار  و آنان می توانند هر اتفاق و مشکلی برای  یخچال شما افتاد را حل کنند و آن را درست کنند قابلیت های دیگری که این یخچال دارد این است که شما می توانید جای موجود در یخچال ها را کم و زیاد کنید غیر از آن این یخچال دارای HOME BAR و این بسیار به شما و کسانی که از این نوع یخچال ها دارند کمک می کند با این که این بسیار برای دیگران کارایی دارند ولی ممکن است که مشکلاتی برایش پیش بیاید و دچار خرابی شود اگر شما دنبال جایی برای تعمیر یخچال خود هستید ما به شما خدمات فنی لطفی را پیشنهاد می دهیم چون افرادی که در آن جا هستند بسیار با اراده و پر تلاشند طوری که اگر برای یخچال شما مشکلی ایجاد شد به راحتی آن را برای شما درست می کنند.

کلور اسم شرکتی ایرانی که توانسته با تلاش زیاد یکی از شرکت های خوب در ایران باشد طوری که در چند سال آینده یکی از بهترین ها در ایران باشد این شرکت در سال 92 پایه گذاری شد و توانست در سال 94 تولید انبوه خود را ایجاد کند محصولات این شرکت کیفیت خوبی دارد مثلا بدنه این یخچال ها از ورقی رنگی درست شده است و برای همین رنگ آن نمیرود و همین طور ضد زنگ است برای همین دوام خوبی در آب و هوا های مختلف دارد ولی کسانی که می خواهند این یخچال را بخرند از اینکه این شرکت نمایندگی های بسیار کمی در ایران دارند نگران می شوند که اگر مشکلی برایش پیش آمد باید چه کار کنند برای همین پشیمان می شوند اگر شما در اصفهان هستید و این مشکل را داریدباید بگوییم که نمایندگی کلور در اصفهان  وجود دارد و آن خدمات فنی لطفی است و اگر شما برای درست کردن یخچالتان مشکل دارید می توانید با رفتن به آنجا مشکل یخچال خود را درست کنید باید بگوییم افرادی که در آنجا کار می کنند بسیار با تجربه هستند و در این کار حرفه ای هستند و به شما کمک می کنند این یخچال ها کیفیت خاصی دارند جوری که شما می توانید با مانیتور روی یخچال آن را کنترل کنید شما می توانید جای یخچال را بزرگ و کوچک کنید این دستگاه دارای سیستم جریان هوا چند گانه است و شما می توانید با کمک آن دمای یخچال را تغییر دهید و یا تنظیمات هشدار باز گذاشتن در شما حتی می توانید با تنظیم یخچال بر روی حالت تعطیلات حالتی که با آن سطح مصرف انرژی را کم می کند را فعال کنید این دستگاه حالتی دارد که اگر خاموش شود به میزانی از مواد داخل خودش نگهداری می کند اما با این که این دستگاه امکانات بسیار زیادی دارد ممکن است اتفاقی برایش بیوفتد و دچار خرابی شود برای همین شما باید به نمایندگی اش ببرید تا اگر مشکلی دارد در آن جا درست کنند این نمایندگی خدمات فنی لطفی است در این جا افراد با تجربه ای وجود دارند که در کار و این حرفه بسیار وارد هستند و می توانند هر  اتفاقی که برای یخچال افتاده است را از بین ببرند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 16:55

نمایندگی تعمیر و فروش یخچال فریزر هیمالیا

هیمالیا شرکتی است ایرانی این شرکت در بین شرکت های ایرانی یکی از بهترین شرکت ها است چون توانسته در عرصه کار خود به جا های خوبی دست بیابد هیمالیا در ساخت یخچال های ایرانی بسیار خوب است این کارخانه دارای نیم قرن تجربه است این شرکت در دهه 80 با شرکت های اروپایی کار کرده است این شرکت ها AEG آلمان و بتاکو ایتالیا بوده است هیمالیا به واسطه کار با این شرکت ها پیشرفت زیادی پیدا کرد طوری که همچنان هم در حال پیشرفت است برای همین خیلی از مردم به دنبال خرید این یخچال هستند اما یک چیز بدی که این محصولات دارد که باعث دو دلی مردم برای خرید می شود این است که این کارخانه نمایندگی های زیادی در سراسر ایران ندارد و برای همین بسیاری از این خرید منصرف می شوند اما باید این مژده را به شما بدهیم که اگر در اصفهان شما این مشکل را دارید و ممکن است از خریدتان پشیمان دارید می شوید نمایندگی هیمالیا در اصفهان وجود دارد این نمایندگی خدمات فنی لطفی است این نمایندگی بر خلاف بقیه آنان چون تازه کار هستند بی تجربه نیست این نمایندگی با داشتن تجربه و کارکنان خوب بسیار در کار خود وارد است و اگر برای یخچال شما مشکلی پیش آمد این کارکنان می توانند آن را بر طرف کنند این یخچال ها بسیار پیشرفته است شما می توانید از این محصول هم به عنوان یخچال استفاده کنید هم به عنوان فریزر شما می توانید این وسیله یخچال را با مانیتور بر روی آن کنترل کنید و آن را تغییر دهید این یخچال چیز های خوبی که دارداین است که جای زیادی دارد و دارای HOME BAR  است و فریزر هایش هم دارای یخ دان است که به دو مدل برای شما یخ درست می کند شما اگر در اصفهان هستید و مشکل از نظر یخچال خود دارید به رفتن به این نمایندگی آن مشکل را برای شما حل میکنند این نمایندگی یکی از بهترین ها در بین نمایندگی ها هست چون افراد آنجا بسیار خبره و همیشه آماده کمک هستند با مراجه به آنجا میتوانید مشکل یخچالتان را حل کنید.

 کیفیت یخچال های هیمالیا برای کمی نا معلوم است و درباره آن نمی دانند پس برای همین بیشتر کسانی که می خواهند و قصد خرید یخچال های هیمالیا را دارند آن را در گوگل سرچ می کنند بیشتر آنان نگران این هستند که اگر برای این نوع یخچال ها مشکلی به وجود آمد نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان وجود نداشته باشد اما در اصفهان کسانی هستند که به شما کمک کنند ما به شما برای تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در اصفهان خدمات فنی لطفی را پیشنهاد می دهیم چون کارکنانشان بسیار در کار خود وارد هستند شرکت هیمالیا در دهه هشتاد با کارخانه های آلمانی و ایتالیایی شروع به کار کرد و برای همین از آن موقع به بعد و تا به الان پیشرفت های زیادی داشته و باز هم در حال پیشرفت است طوری که  محصولات پر فروشی دارد اما متاسفانه نمایندگی های این کارخانه در ایران کم است و بیشتر شهرستان ها را پوشش نمی دهد اما در اصفهان نمایندگی ای برای این کار وجود دارد که اگر برای یخچال شما مشکلی پیش آمد آن مشکل را برای شما حل کند و غیر از آن پیش گیری از مشکلات دیگر ا برای شما فراهم کند شما می توانید با مراجه به این نمایندگی مشکلات و خرابی های یخچال خود را درست کنید این نوع یخچال ها خوبی های بسیار زیادی دارند مثلا این که این یخچال ها و فریزر های هیمالیا جای بسیار زیادی دارد و این بسیار به کسانی که جای های کوچکی دارند به درد می خورد و به کمکشان می آید یکی دیگر از خوبی های این یخچال ها این است که شما می توانید این یخچال را با صفحه نمایشگرش کنترل کنید فریزر های هیمالیا دارای یخ ساز است اگر شما به دنبال نمایندگی یخچال های هیمالیا هستید این نمایندگی خدمات فنی لطفی است این نمایندگی دارای کارکنان با تجربه ای است و اگر خرابی برای یخچال شما به وجود آمده به شما کمک می کند و آن مشکل را برای شما حل می کند آن ها به خوبی می توانند که یخچال شما را تعمیر کنند.

هیمالیا کارخانه ای ایرانی است که در ساخت یخچال یکی از بهترین ها هست و یکی از پیشرفته ترین کارخانه در این عرصه به حساب می آید که توانسته یکی از بهترین ها در ایران شود این شرکت شرکتی است که نیم قرن تجربه دارد و در این راه بوده این شرکت در دهه 80 با کارخانه های خارجی کار کرده است این شرکت ها AEG آلمان و بتاکو ایتالیا بوده است هیمالیا به خاطر کار با این شرکت ها پیشرفت زیادی دست یافت طوری که همچنان هم در حال پیشرفت است برای همین بسیاری از افراد از این شرکت خوب ایرانی یخچال می خرند اما کسانی که این کار را انجام می دهند نگران یک چیز هستند که برای خدمات پس از روش چه باید بکنند چون این کارخانه استان ها و سراسر ایران را به میزان کمی پوشش می دهند و نمایندگی های کمی در آنجا قرار داده اند اما باید این را بگوییم که اگر کسی در اصفهان نگران این موضوع هست نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در اصفهان وجود دارد این نمایندگی خدمات فنی لطفی است که نمایندگی کارخانه هیمالیا در اصفهان است این نمایندگی تجربه زیادی دارد و اگر برای یخچال شما مشکلی یا خرابی پیش آمد این نمایندگی برای شما آن را رفع می کند درباره این یخچال ها باید بگوییم که انرژی مصرفی آن A است و غیر از آن جا و کشو های بسیار زیادی دارد و این بسیار برای استفاده از یخچال خوب است چون هم برق کمی را مصرف می کند هم برای وسایل جای زیادی دارد این یخچال ها هم موتور خوبی دارد و هم HOME BAR و همین طور پلاستیک دور در ضد باکتری هست و صدای کمی هم ایجاد می کند این خاصیت ها جایگاه این شرکت را بالا می برد باید به شما بگوییم با این که این یخچال با این که پیشرفته است ولی ممکن است که مشکلاتی برایش پیش بیاید و این موضوع طبیعی است برای همین شما باید آن را به نمایندگی اش ببرید تا در آنجا  برای شما مشکلش را رفع کنند برای این کار در اصفهان خدمات فنی لطفی هست.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 16:54

لینک دوستان

خبرنامه